Bestyrelsesmøde tirsdag den 17. februar 2022 kl. 19:00

Deltagere: Betina Bechersdahl, Lars Kallestrup, Nels Furu, Peter Tranto, Søren Mathiasen og Roald Thim. Afbud fra: Steen Jørgensen, Kennet N.

Dagsorden og referat

Dagsorden Referat
1.    Status på økonomi

 

Medlemsstats

27 Ungdomsspillere

55 60+ spillere

39 Seniorer

121 Medlemmer i alt

 

Status for medlemstal er indberettet til det Centrale ForeningsRegister (CFR) samt til Helsingør kommune  pr. 31/12

 

Kassereren har undersøgt muligheder for et klubadministrations-system, men vurderer, at vi kan klare os med nuværende procedurer.

2.    Klub tøj
(Betina / Lars)
Bestyrelsen diskuterede processen klubtrøje bestilling.

Lars kontakter Preben vedr. tryk samt fremsende af prøvetrøjer i XS, S, M, L, XL, 2XL.  Logo skal på prøvetrøjerne.

Peter undersøger regler for sponsor tryk med Bordtennisdanmark.

Roald undersøger muligheder for sponsoraftaler.

 

Det blev aftalt, at bestillingsprocessen styres af en tovholder for hver gruppe.

Ungdom – Peter

Senior – Betina

60’er – Niels

Lars har lavet en bestillingsseddel, som kan printes og udfyldes i hånden.  Betina opretter ”Master” Skema i Excel, som kan deles på OneDrive.

3.    Bestyrelses valg til GF Dato for Generalforsamling fastsættes til mandag den 20/6 kl. 19:00.

Indkaldelsen skal udsendes 3 uger før.  Bestyrelsen har aftalt et bestyrelsesmøde den 24/5 med det formål at beslutte dagsorden og forslag til GF.

Niels undersøger, hvornår regnskab kan være klar og laver en aftale med vores revisor herom.

Lars fortsætter ikke bestyrelsen til næste år, men fortsætter indtil næste GF.

Søren, Roald, Peter, Steen er på valg til bestyrelsen,  og det skal fremgå af GF indkaldelsen, om de vil modtage genvalg.

4.    Evaluering af træning og ideer

 

Der er fortsat udfordringer med at få dækket trænergerningen. Det er ikke tilstrækkeligt med 2 trænere, og det er meget nødvendigt, at der findes en mere stabil løsning fremadrettet. Bestyrelsen vil bringe problemstillingerne op på GF og drøfte løsningsmuligheder på førstkommende bestyrelsesmøde efter GF.
5.    Lokale og evt. ideer til forbedringer

 

Betina fremlagde et oplæg til fornyelse af klublokalet.

Det blev aftalt, at der nedsættes et udvalg, som skal søge afklaring på følgende:

·        Økonomisk budget

·        Ressourcer / arbejdsplan

·        Design

·        Restriktioner / myndighedsgodkendelse

Foreløbig har Niels og Betina meldt sig til udvalget. Betina opretter et opslag på FB for at høre om, der er andre interesseret.

6.    Mix match – status på forberedelse

 

Betina kontakter Bordtennisdanmark for aftale vedr. materiel fra borddepot.

Betina udarbejder budget og fremsender til bestyrelsen.

Peter booker festlokale.

Roald laver aftale om fest menu.

Betina indkalder til særskilt møde for gennemgang af aktivitetsplan.

7.    Klubbens tilskud til medlemmer lejre, kørsel, kurser mm

 

Det aftales at 60+ spillere kan modtage kørselsgodtgørelse (inkl. Bro) for stævne vest for Storebælt.
8.    Evt. Roald gav en status på udfordringerne med varmeregulering