Bestyrelsesmøde den 02. September 2024

REFERAT OG DAGSORDEN 2. SEPTEMBER 2024 / HBTK BESTYRELSESMØDE

Attending: RG, RO, LGH, NF, SM, TA, SJ, suppleant KN
Missing: ingen

 

  1. Godkendelse af referat fra sidste gang? Alle OK
  2. Gennemgang af actions fra sidste møde (se referat)
  3. UNIOO – Olsen viser og fortæller
    1. Evt. lave en liste med kontaktpersoner, som kan lægges i UNIOO (kommunen, BTDK, etc.)
      1. Skydes til næste møde.
  4. Kort Ungdom, Senior, Motionist og 60+ “update” fra hhv. Steen, Lars, Søren og Niels.
    1. Ungdom: SJ: Der var 9 i dag. 4-5 fra sidste år, og en hel del nye ansigter. NF: der mangler kontingent indbetaling fra en del. ”Det ville være rart hvis det kunne komme i mål, deadline er overskredet, men vi skal ikke jage folk aggressivt”.
    2. New Seniors: SM: En god flok som har spillet hele sommeren, god chance for fastholdelse. Men vi bliver klogere inden længe. Der var 16-18 sidste år, og der er kommet et par stykker nye. 2x serie 4 hold (3 mands) og 2x serie 5 hold (2 mands hold).
    3. Senior: Rangliste, der er 14-15 tilmeldte til årets rangliste. Der kan potentielt blive fyldt op med en enkelt eller to New Seniors senere på året, hvis det bliver relevant. Mangler stadig en del indbetalinger på kontingent.
    4. 60+: NF: 72 har betalt kontingent (alle via bankoverførsel). Forventer flere de kommende dage/uger. Vi kommer til at tilmelde 4x hold (3 mands) á 4 spillere (Bat60+) til holdturneringen.
  5. Årshjul? Skydes til næste møde.
  6. HBTK’s venner (sociale aktiviteter?).
    1. RO foreslår et par årlige ”traditionsarrangementer” så som Juleturnering eller andet. For alle medlemmer, yngre og ældre, nye og øvede.
    2. Skydes til næste møde.
  7. Status omkring kommunen / støtte / seneste mødeaktivitet (GULV SAGEN)
    1. TA har været i kontakt med HK fra Helsingør Kommune. På torsdag kommer der en tømrer og laver gulvet. TA undersøger om der også følges op på selve problemet inde fra dameomklædningen.
    2. Videre samarbejde med SportsEntreprise diskuteres. TA står for at koordinere møde. TA+RG+RO har mandat til at lave en aftale
    3. Kommunens møde blev aflyst, vi afventer at de holder et nyt møde. RG har bolden, men ingen action.
  8. Helsingør BTK Facebook-grupper
    1. Administratorrettigheder står KN for at snakke med PT om. Dette forsøges fixet inden næste møde.
    2. Hvem skal have adgang til gruppen? Alle med en reel interesse i klubben.
  9. Træner lønninger – følger DGI’s vejledning.
  10. Kørepenge genindføres for ”officielle holdturneringer”?
    1. Diskussion om for og imod. Høflig uenighed. Der skal stemmes.
    2. Konditioner: Sats ned på 1,25 kr/km. / én bil per hold / deadline 30. april, medmindre force majeur.
    3. Afstemningens resultat: 4 for / 3 imod. Vedtaget.
    4. Bropenge over broen gælder stadig.
  11. Dispositionskasserne – spilleregler
    1. Diskussion for og imod. Der er ikke nogen bedre løsning.
    2. Et medlem” i forhold til kasserne, er en person som betaler fuldt kontingent.
    3. Satserne revideres ved hvert budget. For nu fastholdes satserne som oprindeligt.
    4. 60+ kassen: NF+KB(medlem). Ungdomskassen: SJ+LGH. Seniorkassen: SM+LGH+TA.
  12. Nøgler til bestyrelsesskab, hvem har dem, og hvem må bruge dem? Hvem skal stå for dem?
    1. LGH er gået i gang med at overtage ansvaret efter kontakt med PT. LGH har bolden, og vender tilbage med en opdateret status ved næste møde.
    2. OBS på at medlemmer som er væk, ikke har nøgler.
  13. Hold tilmelding. Status og actions?
    1. Koordineres med PT. SM sørger for New Seniors, LGH sørger Senior, NF sørger for 60+.
    2. LGH+SM aftaler indbyrdes sammen med PT dage for hjemmekampe, der er allerede rimelig enighed om dette blandt de to.
  14. Status på overdragelse af formand og kasserer
    1. Formand: Bordtennis DK, Motivu, kommunen, DGI/DIF er OK. Rettelse på bordtennisportalen mangler.
    2. Kasserer: Der er sket 1-to-1 overdragelse af alle opgaver. Sidste step er at vi afventer banken (én gang billede ID i UNIOO), og så er det overdraget. Oversigt over sponsorer skal sendes.
  15. Eventuelt?
    1. Status på kontingent indbetaling? Fremgår af ”updates” længere oppe.
    2. Ukrainsk medlem ansøgning? NF venter på CPR for at kunne komme videre. Bolden er stadig hos NF. SJ skaffer de sidste fire cifre.
    3. Ungdomshold? Vi tilmelder ingen hold, da vi ikke har sikkerhed/ressourcer til at håndtere det i år, men vi vil som klub rigtigt gerne have det til at ske, evt. næste år.
    4. TA: vandtanken er blevet renset.
    5. Kassereren opfordrer alle til at være mere aktive i at søge sponsorere til de store bannere.
  16. Fastsættelse af næste møde:
    1. TORSDAG DEN 14. NOVEMBER 2024 KL. 19.00 NORDLYSVÆNGET 10.