Ordinært bestyrelsesmøde tirsdag den 10. marts kl. 19:00.

Ordinært bestyrelsesmøde hos Roald, tirsdag den 10. marts kl. 19:00.

Til stede var Roald (RT), Lars (LDK) Troels (TN) Yael (YS) og Peter (PT). Afbud fra Søren (SM).

Dagsorden:

Dagsordenen Referat
Opfølgning på sidste mødereferat Ingen kommentarer
Vigtige ting sket siden sidste møde Vi har i sæsonens løb haft forskellige anskaffelser og vedligeholdelser, udgifter som er ”taget” af vores pengebeholdning. Det er f.eks.:

·       Koldt vands anlæg

·       Bordtennisrobot

·       Skilt ved indgangsdøren

·       Maling af dør

·       Radiatorbeklædning

·       Nye rammer med nyere billeder er på vej

Bordtennis Danmark, orientering (PT) PT orienterede om Bordtennis Danmarks (BTDK) planlagte budget for den kommende sæson. Det handler bl.a. om:

·       Kontingent kr. 125,00 pr. registreret medlem, alle aldersklasser!

·       Licens på kr. 250,00 for alle mellem 19 og 59 år. Registrering af ungdom og 60+ spillere koster kr. 0,00,

·       Forhøjelse af startgebyret for turneringshold.

Hvordan det bliver kan man først se efter BTDK årsmødet primo juni måned.
Vi ser tiden an – som det ser ud nu vil det give klubbens en ekstra udgift, anslået kr. 13.000.

Klubbens navn og logo fremover (RT) Vi drøftede nyt navn (Helsingør Bordtennis) og nyt logo. Vi var enige om at drøfte dette på generalforsamlingen, inden der foretages yderligere.
Økonomien (TN) TN fremviste en oversigt over regnskabet her og nu. Der er et overskud på små 9.000,00 kroner, men der mangler bl.a. betaling af transport for holdkampene og honorar for trænerne for 2. halvdel af sæsonen
60 +’erne ·       Nye 60+’ere ”står i kø” for at blive medlemmer.

·       Der er et stort ønske om trænere for medlemmerne, de vil gerne blive bedre – server, slagene m.v.

 

Seniorerne ·       Turneringhold – Holdspillerne skal være bedre til ved holdtilmeldinger at oplyse om deres medvirken – spille alle kampe – spille færre kampe – kun være reserve, så at dem der udtager holdene, har et bedre grundlag af gøre det på.

·       Klubben skal gøre det synligt, hvilke rækker. Der er ”klubbens hold” og hvilke rækker, hvor holdsammensætningen er mere ”social”.

Ungdommen. Vi havde en dialog om:

·       hvervning af nye medlemmer,

·       hvordan man kan holde på ungdomsmedlemmerne, så de ikke forsvinder inden de bliver seniorer

·       tiltag så de bedre spillere ikke forsvinder til andre klubber.

Lad os få en dialog på generalforsamlingen herom.

Huskeliste over ting, der skal drøftes om den nye sæson på mødet efter generalforsamlingen. Huskelisten skal omfatte nogle af punkterne i dette referat. Alle kan komme med punkter til listen, mail til PT.

Her er et punkt: honorar til trænere udregnes efter antal gange, træneren har være der. Der fastsættes et bestemt beløb pr. gang.

Dato for næste bestyrelsesmøde og generalforsamlingen i juni måned ·       Generalforsamlingen er torsdag 11. juni kl.19:00.

·       Næste bestyrelsesmøde er tirsdag 2. juni kl. 19:00.

MixMatch stævnet Vi skal i gang med planlægningen af det kommende MixMatch stævne den 15. august i Helsingørhallen.

Styregruppen er: Troels, Roald, Lars DK, Betina,

Steen og Peter.

Første møde er tirsdag 24. marts 19:00 hos Roald

Eventuelt Intet at drøfte

Vi havde en god dialog om forskellige emner, det er sundt og derfor ærgerligt, at dette kun er det 2. bestyrelsesmøde i denne sæson. Det kan godt være, at der ikke er de store sager at holde møde om, men dialogerne er vigtige for klubbens udvikling – at være på forkant og ikke kun agere, når der er problemer.

Venlig hilsen, Peter