Referat fra bestyrelsesmødet tirsdag den 29. juni 2021
Bestyrelsesmøde tirsdag den 29. juni 2021 kl. 19:00 hos Roald
Deltagere: Betina Bechersdahl, Roald Thiim, Steen Jørgensen, Lars Kallestrup, Søren Mathiasen, Niels Furu, Peter Tranto og suppleanten Kenneth Novak.
Dagsorden og referat
Dagsorden | Referat |
Konstituering af bestyrelsen | Bestyrelsen er konstitueret med følgende roller og ansvarsområder for sæsonen 2021/2022:
Formand, Peter Tranto Kasserer, Niels Furu Referent, Betina Bechersdahl Ordstyrer/mødeindkalder/dagsorden, Lars D Kallestrup Lokalebestyrer, Roald Thiim Medlem, Søren Mathiasen Medlem, Steen Jørgensen Suppleant og webmaster, Kenneth Novak |
Færdiggørelse af opgaveskema | Se separat skema.
Opgaverne i skemaet gennemgås og præciseres bl.a. omkring følgende punkter:
Trænergruppen består af: Steen, Søren, Rasmus. Trænergruppen er ansvarlig for planlægning og styring af træningsaktiviteter – samt koordinering af turneringsaktiviteter for ungdomstræningshold i samarbejde med Turneringsgruppen.
Turneringsgruppen består af medlemmerne fra udtagelseskomiteen samt Betina. Turneringsgruppen koordinerer initiativer i klubregi i forhold til stævner og træningslejr. Stævner og arrangementer på senior siden kan også være relevant for 60+.
Udtagelseskomiteen (UK) er en undergruppe til turneringsgruppen – og består af Steen, Peter og Lars H. Udtagelseskomiteen bestemmer klubbens holdtilmeldinger samt udtagelse af spillere til hold.
Vand og øl ordning: Lars Hansen fortsætter som ansvarlig for indkøb og administration
Webmaster: Kenneth Novak er ansvarlig for koordinering af initiativer og general vedligeholdelse vedrørende klubbens hjemmeside.
Sponsor: Roald har løbende kontakt med eksisterende sponsorer, eksempelvis Ribhouse. Derudover arbejdes der med sponsorer i forbindelse med konkrete arrangementer eksempelvis MixMATCH. |
Tilrettelæggelse af ny sæson | Udskydes til næste møde |
Indbydelse til ny sæson | Udskydes til næste møde |
Træner situationen (træner udefra) (SM) | Det besluttes, at alle træneropgaver skal dækkes med interne ressourcer. På ungdomssiden fordeles trænergerningen mellem Steen, Rasmus, Mads og Søren. Kenneth vil gerne bidrage til trænergerningen på senior siden og vil ved sæsonstart afklare i hvilket omfang (det forventes primært at være om torsdagen).
|
Dato for MixMatch stævne (BB) | Efter drøftelse af de forskellige muligheder i BTDK’s kalender – er der enig om at få MixMATCH planlagt til weekenden 2. og 3. april 2022, alternativt 9. og 10. april. Datoen kan fastlægges når vi har fået bekræftelse fra henholdsvis BTDK kalendergruppe (Kim) og Helsingør Hallen.
MixMATCH Senior afholdes lørdag efter det kendte koncept med fest om aftenen. Om søndagen planlægger vi et ungdomsstævne, men spillekonceptet skal snakkes igennem og besluttes nærmere.
Opgaver på kort sigt: · Booking af fest lokale (Peter) · Booking af Booke Helsingør hallen (Betina) · Booking i BTDK’s arrangement kalender (Betina) · Oplæg til projektplan og indkaldelse til planlægningsmøde (Betina)
|
Holdturnering, veteran-DT (BB) | Helsingør tilmelder to hold i Veteran DT
· Old Girls DM rækken · Veteran 40+ 1 division
|
Fælleslokaler med tennis/badminton (LDK) | Der er opbakning fra bestyrelsen til, at Lars undersøger mulighederne nærmere |
Øl- og Sodavandssalg | Det blev vedtaget at betaling kun kan ske via MobilePay, det sker for at få bedre styr på økonomien.
Samtidigt fastsættes priserne til: Vand kr. 6,00 Øl kr. 12,00 |
Andet | Kenneth og Lars DK får sat en ”Doodle” op til koordinering af fremtidige bestyrelsesmøder og andre sammenkomster. |
Betina Bechersdahl, referent
Peter Tranto, formand