Ryd op efter jer!
Til klubbens medlemmer
Det kan ikke være helt rigtig, at Peter og jeg gang på gang kommer ud i klubben og konstaterer, at der ikke er ryddet op m.v.
Jeg har netop haft et møde med rengøringschefen, hvor jeg fik besked på, at den tidligere “dame” der gør rent, er blevet fyret, og at man nu har ansat en ny, der skulle gøre arbejdet ret godt.
Jeg var ude i klubben onsdag, i går kl. 1600 for at konstatere, om det nu også holdt stik.
Jeg tror ikke jeg tidligere har set vores lokale så rent, både i krogene og bag sofaerne.
Bordene var tørret af, og alt var ryddet op og i orden.
Så langt så godt.
I morges, torsdag, var jeg i klubben kl. 0730, hvor jeg konstaterede følgende:
Begge skabe stod åbne, bolde flød på gulvet, på bordet stod der 2 kasser med bolde, samt deltagermappen, tomme sodavandsdåser, kuglepenne samt en rulle toiletpapir.
Stolene var ikke sat på plads. I sofagruppen flød det med tøj og blade.
Jeg synes ikke I kan være det bekendt. Jeg mener, vi alle må tage et ansvar, ikke kun medlemmer med nøgle, men alle må være med til at holde orden i en klub, vi holder af at spille for. Vi får stort set alt, hvad vi skal bruge lige fra en ny robot, samt nye skilte, til en koldvandsmaskine, der om kort tid bliver installeret.
Det mindste I kan gøre, er at være med til at være med til at rydde op og holde orden, når I har haft en god formiddag/aften i vores klub.
/ Roald Thiim – Materielforvalter. HBTK