Bestyrelsesmøde 11.09.2018
Bestyrelsesmøde 11.09.2018, kl. 19:00 hos Roald
Deltagere: Roald (RT), Troels (TN), Yael (YS) og Peter (PT). Afbud fra Søren.
Dagsorden | Beslutningsreferat |
Fordeling af ansvarsområder | · Lokale- og materiel: RT
· Sportsgruppe: SJ – find oversigt · Arrangementsgruppe: YS, SM, HH, Jesper B · Øl/vand: Lars H |
Økonomi meddelelser fra TN |
· TN uddelte lister med kontingentskyldnere. PT påtager sig rykkefunktionen.
· Pengene strømmer ind, overskud fra stævnet, indtægt fra DR stævnet og kontingentindbetalinger. P.t. ser økonomien god ud. · Liste over medlemmer med kontingentfrihed blev godkendt. · Liste over kontingentgrupper blev godkendt – lægges ud på hjemmesiden |
Økonomi Faste regler om sponsorer
|
· YS og RT udarbejder retningslinjer for sponsoradministrationen, herunder priser.
· Sponsorgruppe nedlægges. |
Økonomi Sæsonens tilskud. |
Gennemgang af tilskudsreglerne blev foretaget, se den opdaterede oversigt på hjemmesiden. |
Økonomi MixMatch – tilskud til hjælpere |
· Bestyrelsen er enige om, at klubben gerne vil arrangere MixMatch stævnet i 2019. Styregruppen overtager det videre fornødne.
· YS, BB og TN laver oplæg til, hvad noget af overskuddet skal bruges til. · 4 sæt klubtøj bestilles til ungdomshjælperne ved stævnet. |
Arrangementsgruppen
|
Gruppen organiserer diverse arrangementer, gruppen tildeles et rådighedsbeløb på kr. 5.000,00 |
Lokalet Regler for gæster, betaling for slitage, eks. Kr. 300 pr. gang – Kr. 1080 pr. sæson.
|
· Vi har to faste brugere af vore borde (1 x ugentlig). De skal betale kr. 1.080,00 kr. sæson. TN opkræver.
· Henvendelser fra private, som vil låne bordene til private arrangementer. Betaling kr. 300,00 pr. arrangement. RT står for ”udlejningen”. |
Lokalet Andet |
RT har tanker om
· maling af lokalet i sommerperioden 2019, · ny reklame fra Sylvest på bagvæggen, · nye rammer med aktuelle billeder. Nyt STIGA-bord indkøbes i stedet for det beskadigede. Den ansvarlige betaler for bordet. |
Trænere Betaling – uddannelse. |
· Honorering efter de skattemæssige regler af de faste trænere blev godkendt.
· Uddannelse af vore trænere blev godkendt. · DBTU-krav om oplæring af trænere blev drøftet. |
Trænere Træningsredskaber |
Følgende blev godkendt:
· Trænerne ønsker en IPad til brug i træningen, Steen J foretager indkøb. · Taburetter til selvtræning (set på FB) · net til opsamling af bolde ved Kinatræning. (set på FB) |
Opførsel
Rangliste |
Bestyrelsen debatterede emnet og bakker fuldstændig op omkring generalforsamlingens holdning.
Der arbejdes videre med at finde en løsning/sanktion. |
Diverse
Årskalender Presse |
· YS vil gerne have at alle arrangementer vises i en årskalender – arrangementsgruppen har ansvaret for kalenderen.
· YS skriver om stævner og dameholdet. · PT skriver om turneringsholdene, han aftaler med HD om formen for indlæggene. · Der skal flere skribenter til på hjemmesiden, log in kan oprettes til alle interesserede. YS og PT tager fat om dette. |