Hjælp til Mix MATCH- Byd gerne ind med hvad du kan hjælpe med!

Kære alle seniorer, pensionister, ungdomsmedlemmer og forældre

Som I allerede ved, så er vi er så heldige at klubben afholder Mix Match stævne lørdag den 19. August i Helsingør hallerne.

Stævnet er et seniorstævne for hold og der spilles kun doubler.
De sidste 2 år har der været Helsingørspillere med på vinderholdet, og vi håber selvfølgelig på en gentagelse.
Efter stævnet vil der være middag og fest for spillerne i Laden på Vapnagård.
Læs mere om stævnet her http://www.dbtu.dk/nyheder/57-kvinder-med-hver-maend

Det er et fælles projekt, og vi håber I alle vil være med til at hjælpe til at det bliver en succes!

Indtil videre har en lille gruppe arbejdet med stævneprogrammet, fest og flere andre ting. Nu er det tid til, at alle medlemmer skal på banen, så vi sammen kan stille et super stævne på benene.

Næste skridt er bemandingsplanen, og der håber vi selvfølgelig at vi kan løfte i flok- hvad kan du hjælpe med?

Der skal bruges personer til:

Fredag:

1) opsætning af borde – ca 8-12 personer og 1 tovholder (primært deltagere i stævnet og evt ungdomsmedlemmer og forældre)

Opgaven går ud på at sætte bordtennisborde, dommerborde, bander og andet op i Helsingør Hallen. Vi starter ved en ca 18 tiden og forventer at bruge 2-3 timer derude.

Lørdag:

1) Nedtagning af bordtennisborde, dommerborde og bander i Helsingør Hallen – ca 5 personer og 1 tovholder (primært ungdomsmedlemmer, forældre og pensionister- gerne nogle fra dagen før, som ved hvordan tingene skal pakkes sammen – Skulle der være Helsingørspillere der er ude af tuneringen, håber vi I også giver en hånd 🙂 )

Opgaven består i at pakke den ene hal ned, når vi kommer til cupkampene og der ikke bliver spillet i hallen.
Når alle kampene er færdige, så skal den anden hal også pakkes sammen.
Vi starter ved en ca 16 tiden og regner med at bruge ca 3-4 timer på det.

2) Opsætning af borde, Pynte op og gøre klar til festen i Laden på Vapnagård- ca 4 personer og 1 tovholder (primært ungdosmmedlemmer, forældre, seniorer og pensionister) Der er mulighed for at man i stedet kan bruge fredagen – eller begge dage.

Opgaven går ud på at gøre klar til fest for stævnets deltagere. Det skal stå klart til ca 18, så vi regner med at der skal bruges ca 3 timer til dette- Mødetiden er Lørdag kl ca 15 eller Fredag kl ca 17 (Tovholderen finder ud af det med hjælperne)

3) Folk på gulvet til festen – ca 2-3 personer (seniorer, forældre og pensionister)

Opgaven går ud på at hygge om gæsterne, sørge for at opvasken bliver taget hen af vejen, evt kaffebrygning og sørge for at lokalet ser nogenlunde okay ud når gæsterne forlader festen.

Søndag:

1) Oprydning af Laden på Vapnagård- ca 5-8 personer (primært ungdomsmedlemmer, forældre, seniorer der ikke har spillet og pensionister)

Opgaven består i at sørge for at Laden bliver gjort klar tiI aflevering- i samme stand som vi modtager den lørdag.

Vi regner med at starte kl 9.00, så vi er færdige til 11.30 hvor nøglerne skal afleveres.

Skriv en mail til Yael (schadeyael@yahoo.com) med hvad du har lyst til at hjælpe med til- skriv dig gerne på flere opgaver!

Vi har skrevet på hvem vi tænker der primært kan tænkes til de forskellige opgaver, men det er kun et forslag.

Har du ikke mulighed for at hjælpe til, så skriv også gerne så vi kan slette dig fra maillisten.

Der bliver sørget for drikkevarer til det knoklende folk og søndag vil der være lidt morgenbrød til de morgenfriske.

Vi håber på et succesfuldt stævne, nogle sjove timer sammen og et overskud som vi alle kan få glæde af.

Har du nogle spørgsmål- så skriv eller ring gerne.

Mange hilsner Lene, Roald og Yael

PS. Nogle af Danmarks bedste bordtennisspillere vil deltage i stævnet, så vi vil opfordre til nogle timer som publikum- Helsingørspillerne har i hvert tilfælde brug for opbakning